marți, 3 iunie 2008

MN @ POLI

Azi am terminat primul an ca seminarist si laborant la Metode Numerice cel putin pentru 2 grupe, maine am chiar ultimul seminar. Sper sa fi reusit sa ma fac inteles de catre toata lumea:) si ca anul viitor sa fiu mai in "forma". Au fost si momente frumoase, dar si momente mai nereusite peste care am trecut destul de usor.

Am cunoscut oameni si poate mi-am facut prieteni. O sa imi fie dor de cele 2 grupe, dar ne vom mai intalni noi dupa sesiune.

PS: Desi sunt doar cu un an mai mare decat cei pe care ii am/avut la laborator pe unii nu i-am putut dezvata de a mi se adresa cu dumneavoastra, ba chiar sa imi zica "domn' laborant", desi eu in primul laborator am insistat sa mi se vorbeasca cu persoana a 2-a.

2 comentarii:

Anonim spunea...

sal
Vreau sa te intreb si eu ceva legat de MN dar nush cum sa dau de tine
o adresa de mail ceva messenger

Catalin spunea...

scuze am uitat sa imi verific mailul zilele astea si nu vazusem comentariul tau. Trimite un mail la catalin.fratila[at]yahoo[dot]com