sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Sesiune no 5

A început şi sesiunea în poli cam de miercurea asta, însă primul examen l-am avut azi(mai bine spus ieri) la EGC. Materie frumoasă dacă s-ar ţine laboranţii de ea. Cum în 14 săptămâni să faci numai 6 laboratora(în fine grupa mea a făcut numai 4) şi în celelalte să prezinţi teme sau să recuperezi pentru cei ce nu au fost? E o lipsă generală de dăruire la materia asta şi e păcat pentru cei ce sunt dornici să înveţe metode de programare grafică în Java sau OpenGL.

Cred că a fost cel mai obositor examen din viaţa mea, în care pur şi simplu am scris 3 ore aproape în continuu(7 subiecte). Lipsa de interes a oamenilor spre această materie este suplinită de bonusurile oferite la teme si laborator, ba chiar si un bonus de 0.25 in examen(nu spun că bonusurile ar fi un lucru bun faţă de o implicare mai constructivă a oamenilor).

The next chapter is APD(mi-am pierdut 2 ore printând cursurile/slideurile).

"My declaration embedded deep under my skin
A permanent reminder of how it began
No hesitation when I am commanded to strike
You need to know that you're in for the fight of your life"

PS: pe lângă sesiune mai merge şi o programare WEB :P

4 comentarii:

Anonim spunea...

Nu te mai plînge mă de EGC, voi măcar ați făcut alea patru laburi. La "alte grupe" (ca să nu spun grupa mea, să se simtă careva atacat) nici alea nu prea se făceau că nu avea chef laborantul să stea mai mult de juma de oră. Deh, grăbit băiatu', are și el alte treburi..

Catalin spunea...

Oricum pe mine la voi m-a uimit faptul că a zis că nu e plătit destul ca să vă explice anumite noţiuni :|. Şi nu mă plângeam de grupa mea ci de lipsa de interes generală.

miChou spunea...

@seviyor: lemme guess, Moldoveanu jr. ?

Anonim spunea...

Eu am facut EGC anul trecut, si tot patru laburi am facut, restul pierdere de vreme. Am scris in feedback-ul pus pe site sa se faca laburile, sa se renunte la prostia cu prezentatul temelor in cate un laboartor intreg, dar se pare ca nu s-a petrecut vreo schimbare ....